Tuesday, 6 November 2012

~cahaya~ ;0


Hai pew kaba semua..
Sht ke kamu…?..
ALHAMDULILAH kita masih ada di muka bumi ALLAH…
kita perlu bersyukur dgn apa yg kita ada skrg nih…
Ohhh aq updates blog nih nk bgthu…aq rindu pada adik agkt aq yg ngongek..hohoho…apa agaknya dy bt skrg nih..huhuhu…smga dy sht slalu……
Yehh aq nak kongsi ..dulu muka aq mmg byk jerawat..tp skrg alhamdulilah…smkin kurg..parut pom xda …
Oleh itu aq nak kongsi produknya..produk nih aq bli kat farmasi…jnma DALACIN-T….kopem mjdi klu korang pakai…aq guna sebotol pom xhbs ag guna…huhuhu….dah setahun lbh…tp korang kna ingt dy ada xpired juga…. Skrg nih bru aq bli hok baru….coz xpired…
Ermmm…aq guna produk nih member aq yg promote..so aq pom promote dkt mber aq yg lain juga…..trmsuklah mber aq yg laki,puan n saudara mara…INSYAALLAH Mjdi…  cubalah try…
Haaaa……nie gmbrnya……
..
..




 hanya sapu pada muka je stiap mlm....:)
mcm tuh lah botolnya....;)
..
..
..
Yeahh betul kata ab..aq xblh putus asa ujian ALLAH yg diberikan…..thanks ab….
OPstt pasl krta tuh aq thuw dah jwpnya knp xblh naik..hohoho…cuba teka…?
Rupanya ….bkn ma dgn papa aq halang tp….ermmm…..xpalah..yg pntg aq xnk bwa krta tuh..xkiralah auto ke manual..aq xkan bawa krta tuh….
smga ALLAH merahmati hidupmu….
Ok,klu xda halangan minggu nih insyaALLAH aq g bercuti……aq p holiday at GENTING HIGHLANDS. ….nak ikut jom…hohohoho…..
Hohoho results pom xlama dah nak kuar…... YA ALLAH semoga aq kuat utk mghadpi ujian mu ini…lapang dan tenangkanlah hatimu ini……AMIN……
Xlupa juga ab…haiyaaa cmna blh smpai skit pgg tuh..tulah agkt berat sgt….smga ab cpt sembuh…
Pada my BFF maaf xbls msj krdit xpired…hohohoho……n xlupa juga pada farhan,,,,smga sht slalu…

Ok,lah … jumpa nanti lak….peace.. …JAGA DIRI,JAGA IMAN,JAGA HATI
..
..
..





No comments:

Post a Comment