Monday, 3 June 2013

|||ALhamdulillah Selesai Sudah|||


||Tidak ada yang boleh kita ubah sebelum kita mengubah diri sendiri.|| 
||Tak boleh kita mengubah diri sendiri sebelum mengenal diri sendiri.||
 ||Takkan kenal pada diri sendiri sebelum mampu menerima diri ini apa adanya.||
. . .
Alhamdulillah sudah selesai perkahwinan my kazen iaitu SYAFIQ & YANIE :)
||papepon semoga kekal hingga setia hujung nyawa & dapat anak dengan cepat||
. . .
Fuhyooo Pakat Kahwin Belako...rasa nak kahwin lah pulop kita..hikhik
#yak boktam...ngaji biar habis gak dulu cik biey...hikhik...adow keje & keta baru kahwin..hehe
#Sooo awak tunggu lah saya ini...hikhik...
. . .
Alhamdulillah dah sembuh sakit kepala...xtahu memang berdenyut sgt2 kepala...
nak g klinik tapi dah sembuh nih...xjadi r g..hikhik..update blog dulu pagi ini...hehehe..
. . .
erhmmm...dalam hubungan kalau gaduh memang xsah kan..heheh...mesti ada gadow...
tapi serius xtahu kenapa gadow dengan dy...maybe dy dah bosan kot ngn biey... lebih baik diam je kan...biarlah dy hepi cara camtu...
ALLAH mengetahui apa yang terbaik buat hambanya...
Memang biey xsuka bila dalam hubungan ada menipu...
tapi xpalah klu itu dy rasa dy lebih hebat...
#papepon biey terasa hati ngan dy...tiba2 dia senyap...k,lah malas banyak mikir sangat...
biey harap awak hepi selalu & bahagia :)
|||Apa yang penting awak jaga solat|||
. . .
. . .
Belarok2.. :D
. . .
Kak Miha,Acik & Me :D
. . .
YeHHH membantu cik kiah :D
lOve U AlLLL mY kAZEN :)
. . .
. . .
. . .
HAAaa cuba cari mana saya ||
. . .
. . .
Kami Baju Sama :)
. . .
. . .
. . .
Yehhhh With My Love :)
I Love U sOOOoo Muchhh
. . .
Yehhhh sudah 7 tahun xjumpa..akhirnya jumpa juga ngan siti..I miss u SOOOoo Much
||Semoga Kekal Hingga Akhir Hayat & Menjadi Isteri Yang Solehah||
. . .
Yahhh Nih Tugas2 Masa MDS
||Berposing Dulu||
. . .
. . .
soriii gambar xcantik..heheh
. . .

||JAGADIRIJAGAIMANJAGAHATI||