Saturday, 29 September 2012

~SENYUMMMMM~

senyummmm sokmo....:) ;D
PEREMPUAN KENA TAHU : seorang lelaki yang benar2 mencintai anda tidak akan membiarkan anda pergi, tidak kira bagaimana sukar keadaan sekalipun.
LELAKI KENA TAHU : seorang wanita yang benar2 mencintai anda akan memarahi anda untuk banyak perkara tetapi masih terus menerima anda seadanya walaupun anda telah menyakiti hatinya
yaaaa btul tuh...aq suka status tuh...aq mls nk bt kt fb status cmni..aq cma nk thuw siapa yg pduli ttg ku ..dgn  bca blog ku ini...:)
Kita mencuba yang terbaik untuk mengembirakan orang yang kita sayang ;)
Tapi disebalik kegembiraan orang yang kita sayang....
Kita sendiri merana ^_^
Bersabarlah.. Duhai Hati ♥ ;)


"Mengapa terjadi perpisahan dengan seseorang yang kita sayang? Sebabnya Allah mahu menguatkan kembali hati kita. Kita tak sedar hati jadi lemah dan sakit sepanjang kita bercinta tanpa ikatan yang halal."

SEKIANNNNNNNN 





Friday, 28 September 2012

>_@ apa-apa aja >_@

hohohohohohoo....aq ada juga tertanya-tanya siapa yg suka baca blog aq??siapa yg slalu baca blog aq...??
aq thu siapakah itu...hahaha..jeng jeng jeng...
tp aq xkshlah klu xda org bca blog aq pom coz aq agp blog mcm suami aq...kikiki..(gatal noh) 
xlah sbgai diari aq....diari luahan rasa suka duka...
lgpun xpksa pom utk bca ttg luahan aq nie...
papeponnnnn ENjOyyy...

haaaaaaaaaaaa ini pencil box kita org...(rooommmaaateessskuuu cyygg)
cantik ke comel...hihihi...>_<



haaaaaaaaaaa ini bju jersey aq rEd wARrioRS
akhirnya dpt juga bju ini....teka ori x...?? >_@


yeahhhh nie jam kita org... cuba teka yg mna aq punya??

yehhh comel dop..?(perasan je aq nih)

yehhhh dinner raya SICC & sempena lantikan exco2 baru...:)

hohohohoho...@_<

gmbr ini kemenangan SUKOM iaitu kolej DATO ONN..
tgk kolej siapa hahahah..:P


MARSYAALLAH....aq xthu lah knp jdi cmni.......perasaan aq hiba skrg nih...xthuw knp....
ramai ckp aq kurus lohni...aq pom xthu knp.....? maybe stress kot....xpom xmkn byk..hihii..
serius aq rindu kat dy...YA ALLAH bantulah hambamu ini...kuatkanlah aq ni...
aq cba nk lupa dy tp tringat juga dy....

byknya dosa hambamu ini....aq perlukan teman untuk bicara lupakan dy...
lgpun aq tdk brdndam pdanya...cptnya hilang sayang dy pda aq...aq redha YA ALLAH..aq seorang insan yg lemah...byk kekurangan pda diriku...serius aq xnk dah mcri..
...aq xnk dah bercinta melainkan ada org mcintai aq...
..
..
xpun aq akan hbs diploma dan berkerja dulu bru mcri...
tp untungkan seorg hamba ini..(biarlah rahsia) hohoho
aq tetap mahu mcri lelaki idaman aq yg aq ingin slma ini..(kau org msti dah thu kan)
dah aq ngn dy xda jodoh nk buat cmna...aq ikhlas perpisahan ini..
..
..
..
suka tgk gmbr kartun ini...mcmmm forever2 gtu..hihihi... happy always...
..
..
oPSttt LUpa nk crta.... kau org nak thuw x....aq jdi exco apa dlm persatuan....
mula2 aq nk jdi exco EKONOMI..pah tu aq dgr ada nama seorg hamba ini ekonomi juga terus aq tukar..hohoho...iaitu exco INOVASI...so aq trma dgn seadanya....
insyaALLAH aq jdi seorg pemimpin yg terbaik untuk sem dpn...doakan aq yer..
..

..
fuhhh pjggg juga crta aq...jap ag aq study lah....bubyeeeezzz...

Wednesday, 26 September 2012

(: ~kEsEdiHaN~ :)

Hai pew kaba?aq mood tgh sedih,,,,
nk thu knp aq sedih...
aq dah clash ngn my love yg aq sgt2 syg...
xpalah aq trma dgn ikhlas kptusan dy...
mgkin yg brlku ni ada hikmah...
bialah knp pkra ini trjdi aq ngn si dia shja yg thuw...

aq sedih coz pkra cmni brlaku ktka aq nk final...
dugaan pasti ada berlaku pda diriku...
sesungguhnya aq memerlukan semangat org ku syg brda ktka aq nk tempuh final...
SUBHANAALLAH...sedihnya....
angan2 ku nk konvo brsma dia tdk kesampaian juga...
YA ALLAH aq trima dgn ikhlas apa yg brlaku aq dgn dy..
aq sedar aq xlayak bt dy...
...
aq sedar mgkin dy bkn jodoh utk aq...
.
.
.
.
aku akan pergi
pergi ku tak akan kembali
tiba masanya kau cari teman pengganti
abang....jangan kau lupakan kenangan kita bersama..
walaupun aku tiada di sisimu,iringilah pemergianku dengan seikhlas doa darimu...
semoga kau bahagia..
.
.
wlpun hati bersedih aq akan kuat untuk senyum...
kucing di gemari oleh ex my love...
smga aq ngn dy kuat utk mghdpi dugaan mu nih...
..
..
..
..
U BOLAH DUK MIKIR NYA....dy dah xnk...tu kptsn dy..bialah...klu ada jodoh xkn ke mana u...
p/s :mls dah aq mcri cinta bia lah org yg myygiku ..dan bhgiakan ku..insyaALLAH aq trma seadanya.....
NK FINAL DAH MGGU DPN....BUAT YG TERBAIK YER....
FOKUS2....
YA ALLAH aq xthuwlah pointer sem ni aq target brpa...
aq tkut pointer jatuh...YA ALLAH aq kna tempuhi dgn tenang...jauhkanlah aq dari repeater..aminnnn
..nie kngn aq dgn ex my love...


tenksss sudi baca luahan saya...doakan sy blh hadapi dgn kuat dugaan ini..
doakan sy blh jwb dgn tenang dlm exam..wassalam..:)

Monday, 24 September 2012

~ LUAHAN ~


YEHZAAAAAA.......apa khbar smua..lama juga aq xupdate blog....bkn xnk update tp xsmpt ngn assingment byk + line xok....hohohoho...korang rindu ke? 
(perasan je aq nih...sapalah nak rindu dekat aq nie kan)...hihihihi...

ALHAMDULILLAH finish my our group do the assingment LAW299 & FIN 242...nmpknya blh blik KOTA BHARU dah lah..hihii......eh mna blh blik  tiba2 dpt msj aq i have a meeting PERSATUAN SICC..fuhhh frust menugeng rasa xdpt blik...sabar jelah... TAPIII....iii kita sbgai manusia hanya merancang ALLAH yang menentukan.. sabar jelah....:)

knp shabt aq sorg nih buat hal msa dkt last sem....?apa mslh dy nk tipu kita org...?aq xphm perangai manusia   tipu semata nk jmpa tunang...klu nk g kl pom buat lah sudah dulu assingment group..nie kau lepas tngn jew..kau ingat kau sapa hah??bia kau rasa sep nie bt tnpa letak nma kau...tp aq kesian...kli nih aq xbgi muka dah dkt kau..apa nk jdi jadilah.....aq dah ugut dy,sep nie xska perangai demo klu gini...senang2 demo xsoh group ngn sep nih lah sem dpn..myusahkan...
YA ALLAH jauhkanlah dy dari kemaksiatan..smga hidup kau dirahmati ALLAH.....amin..

ermm..aq pom sedih juga gaduh ngn my love....aq xthuw lah knp dy bnci sgt dkt aq....aq dah minx maaf ngn dy tp dy lgsg xnk maafkan aq...sedihnyaaaa aq....(menitis air mata ketika itu)..ya mgkin aq byk bt terluka hati  pada dy..xpalah aq trma dgn ikhlas dy buat aq cmni....terima kasih AIMAN....smga ALLAH lembutkan hatimu dan memaafkan kesilapan ku....aq hnya wanita yang biasa xbiasa lari dari kesalahan...

(aq asyik pikirkan dy tpi dy ada ke pikirkan aq????????) aq msj dy smlm krna nk pujuk dy malah dy marah aq...xpalah...setakat tu jelah aq pujuk dy.......aq pom ingin bermanja ngn dy mcm org lain....tp xpalah....
senyum jelah biey....:) 

skrg pikir FINAL biey...rabu minggu dpn dah exam...



p/s : aq mengharap dy tpon aq...aq rindukan dy,,,,,klu dy xtpon juga mknanya.....(....paham2 sendirilah....)
aq mghrp dy baca luahan hati aq kat blog..


xlupa juga nk letak gambar yg penutup SUKOM (Sukan Komuniti MAHASISWA)

HAAAAAA cuba teka yang mna aq...hihihihi....:)

.....
.....





...
...
...
nih gmbar aq msa presentation IT...:) Pkai DRESS tuh...hihih

>_<..TGH PRESENTATION.. >_<

lepas presentation...:)

ok lah aq chowwww dulu.....trma ksh krna sudi baca luahan hati aq...cyggg u allll.....
andai si dia terus diam smpai hari khamis..nmpknya aq bkn milik dy lgi..mgkin dy bahagia tanpa aq ...
papepon aq syg dy...terima kasih AIMAN....