Sunday 28 October 2012

ermMMmmm..

setiap detik aku memikirkanmu
setiap detik rindu meracuniku
setiap detik teringat ku padamu
setiap detik apa terus begini

mohon dengarkan rintihan hati ini
yang ku curahkan seraya ku bernyanyi
sampai kapankah aku terus begini
ku harap kau kan kembali kepadaku
....ikhlas dari BiEY....

Knp aq ingt dy ek...maybe yg ni aq serius smpai jdi cmni...aq mghrp dy akan kmbli pda aq..tp xmgkin akan trjdi....aq btul2 xblh lupa dy.....sbb tu aq jarang on9 coz mahu lupa dy tp xblh...ermm...aq syg dy sgt2.....
aq xthu lah adakah dy bca blog aq ke tdk...
YA ALLAH aq xlayak bt dy..knp aq ingt dy lgi.....;(
..
..
..
ermmmmmmmmmmmmmmmmm...
knp aq ada lesen papa aq xbgi bwa krta..?
baik aq xpyh ada lesen....aq borinkkkkk duk umoh....
naik motor xda lesen......
aq dah lama xbwa krta....nti jdi takut cmna...knp jdi cmni....;(

adakah papa aq syg krta dy or sygkan aq..??
thuwlah krta tuh baru..tp gak xkn xse bg aq guna lgsg...uwa....
bknnya krta mercedes pom....krta viva hadiah dari kak long...
maybe dy sygkan krta tuh hadiah pemberian kak long..urmmmmm....

kna bli frame gambar letak lesen aq dalam tuh...hohohohoho.....
xpowlah nak bt ganow...lesen kna gantung nmpknya......sbr biey sbr..;(
..
..
..
..
(◠‿◠) saya pernah SETIA,
tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)
(◠‿◠) saya pernah PERCAYA,
tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)
(◠‿◠) saya pernah MENCINTAI,
tapi DISAKITI..(╯︵╰,)
(◠‿◠) saya pernah MEMILIKI,
tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)
(◠‿◠) saya pernah JUJUR,
tapi DITIPU..(╯︵╰,)
(◠‿◠) saya pernah BERHARAP,
tapi harapan tu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

jommmmm tgk my picture...hohoh..




haaaa ini kad matrik aq,,
cba teka yg mna gmbr pra perdagangan dgn diploma pgajian perniagaan..^_^
klu tekaan btul...b bagi dgg lembu..hohooo...:)

take care byezzzz...


No comments:

Post a Comment