Sunday 29 September 2013

Menghilangkan stress ;) ALHAMDULILLAH LEGA !! ~


Haishhh Xtahu bakpo tibow2 beraso kestresssaaannnn..hehe...Astaghfirulluladzim...
#Papepon Rilekkk cik biey...Ingat ALLAH...
~ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG TERBAIK BUAT DIRIMU~
...
Adow Dua chapter Nop habiskan insurans...Pahtu Buat Past year...
~Aja-aja Fighting Biey~
Hari Rabu : Insurans (9-12pm)
Hari Khamis : Operation Management (2.15-5.15pm)
...
Aku Rindu My PAPA... ;'( hukhukhuk...
@semoga urusan papa dipermudahkan
@Semoga Hidup Papa Dirahmati ALLAH
@semoga papa murah rezeki
...
#Papa is my herooo...papa adalah lelaki lain daripada org lain...suka menanam pokok bunga..hehehe.
#Papa Aku jenis berdisplin klu apa2 urusan...lebih2 lagi solat...banyak ag lah kelebihan..
papepon papa very sporting..alhamdulillah sepanjang aku hidup 21 tahun xpernah tgk papa aku panas baran ke apa...TOK PENGHULU yang paling lama berbepegang jawatan ;)
#haaa kalu bab bercinta bukan nak halang...tapi papa aku nak biar anaknya dapat yang lelaki blh membimbing aku ...pekerjaan yang tetap..ibubapa mana xnak tgk anaknya biar bahagia dan pikir ke arah masa depan.lebih2 ag Aku anak perempuan dy..Aku paling Rapat Dengan papa... :D
Lebih2 lagi biar aku keje dulu...JODOH!AJAL!REZEKI semua Ditangan ALLAH..
kita hanya mampu Berusaha dan berdoa :) Semua ALLAH telah tetapkan...
...
In shaa ALLAH minggu depan 6/10/2013 paper Transport &
10/10/2013 last Paper with subject International Business...
-Doakan Kejayaan Ku Ini-
. . .
HAAAaaaa aku suka tgk blog someone nie...hehehe...
pandai juga dia hias..hehe..memang terbaik lah...lebih2 lagi exbf..hahaha..
papepon chaiyoklah ur blog.. :D Good Luck Yer Ur Life ;) & Thank 4 coming in my life be as friend n 4 the support me ! Semoga Hidupmu Dirahmati ALLAH :)
. . .
. . .
Haaaa Jadi MC konon2..kahkahkah..Praktis2 4 AGM..
. . .
...Kenangan With S!CC...
Sayang Koranggg semua.. :*
. . .
#Aku rindu juga pada exbf aku...tapi xda guna dah mengharap padanya..
Kenangan Itu xboleh lupakanya...hehehe..Haishhh serius mmg byk kenangan bersamanya..
. . .
. . .
TO MY EX : biey dulu terima awak dengan seikhlas hati..sedikit pom tidak memandang harta awak...
Sedikit pom tidak pernah berkira..banyak masa,wang berkorban untuk awak..
.awak adalah lelaki 1st saya begitu sayang dan mencintai...susah senang saya selalu bersama awak...
saya terima awak seadanya..tapi kini awak sedikit tidak menghargai kehadiran biey..
.malah lebih kecewa tiba2 awak bagitahu......
Hanya ALLAH sahaja yang tahu hati ku itu masa itu...
Papepon biey dah ikhlas semua ini..
Biey jugop selalu berdoa semoga ALLAH memberi kebahagiaan pada awak..
.dan temui perempuan yang awak inginkan...
Papepon biey akan sayang awak juga walaupun sebagai kawan... ;) 
. . .
Biey Akui xsuka bermusuh walaupun dia exbf biey...itulah biey...xsuka bermusuh sesama umat islam :)
. . .
AKU SAYANG ALLAH
AKU SAYANG MA PAPA
AKU SAYANG ORANG YANG AKU SAYANG
AKU SAYANG UMATKU
AKU SAYANG BANGSAKU
AKU SAYANG SEMUA ORANG YANG MENYAYANGI KU INI
..I LOVEE U SOO MUCH..
. . .

#Maybe ini balasan biey coz dulu tidak menghargai bila orang sayang n mencintai biey..
#Papepon biey hanya mampu berdoa buat ex2 yang sayang b dulu..
#semoga bahagia bersama org yang tercinta..
#Andai masa boleh undur akan ku hargai semua itu..tapi sudah terlambat.. :)
. . .
Papepoooonnn AKU YANG DULU BUKANLAH SEKARANG.. ;)
#aku akan cuba cinta dan menyayangi orang yang sayangku sekarang nih walaupun hatiku masih pada exbf..
I will ;)
byezzz ;)



No comments:

Post a Comment